Kärlekshelg

Igår gifte sig min svägerska K med sin T på Skärva Herrgård utanför Karlskrona. Första gången jag var på en borgerlig vigsel. 

Efter frukost kom min mormor och körde oss till tåget. Barnen var med min mamma hela dagen. Efter byte i Emmaboda rullade Krösatåget mot Karlskrona. Vi hämtades av R och åkte ut till festplatsen. 

Höga dekorationer med torkade lönnlöv,
röda rosor och pärldetaljer. 
Efter lunch utomhus (!) hjälpte jag svärmor med att färdigställa dekorationerna till det rum där själva vigselceremonin var och sen blev jag som min mormor 🙈, jag stod och diskade glas medan alla andra gäster pratade och umgicks. 

När K och T fått varandra fortsatte dagen med fotografering, middag och dans. 

Tack för att vi fick dela dagen med er! 
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar