Inte på topp

Idag är en sån där dag när jag inte är på topp, men kan inte heller riktigt sätta fingret på vad det är. Eller jo, jag har fått världens munsår mitt på underläppen så det är alldeles sårig och svullen. Ingen vacker syn direkt. Men känner mig lite hängig i övrigt också, nån lymfkörtel under halsen som gör ont och så lite ont i nacken på det. Men som man säger, det går om tills jag gifter mig.

Till middag serverade sambon stekt fläsk med bearnaisesås på salladsblad. Väldigt gott var det, om än rätt slabbigt med allt fett från fläsket.

1511400_810142609057800_7790975344722122833_n Stekt fläsk med bea och sallad.

Annars rullar dagarna på med plugg och hushållsarbete. Detta delmomentet känns inte riktigt lika roligt som det förra, men det måste ju göras ändå, och man lär sig saker längs vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar