Hittar ingen bra rubrik så det blir ingen

Kändes som en lååång dag på jobbet. Huvudvärken vill inte släppa (idag heller…) trots två alvedon i kombo med en ipren. Gaah, blir knäpp snart. Blev en promenad till Kungshall på arbetstid (och tillbaka till Kyrkogatan igen efter ett par timmar) men frisk luft gjorde ingen skillnad. Skönt att komma utanför jobbets väggar en stund dock.

Imorgon är det tidigt jobb som gäller - 6.30 ska jag “stämpla in”. Sen blir det ett besök hos Arne (sjukgymnasten) och hämtning av nya telefonen. Hade fått en avi från Posten, men när jag kom ner till COOP vid halv nio ikväll hade de stängt förbutiken som enligt både avi och internet skulle vara öppen till 21. Lite besviken där ja. :(

Får nog ta och ringa till sjukhuset imorgon igen och höra efter när det ska bli återbesök hos kirurgen. Sköterskan på avdelningen sa att jag skulle höra av mig om jag inte hört något efter en sådär fem veckor. På torsdag är det fem veckor sedan operationen och uppföljningen skulle ske efter 4-6 veckor så det är ju dags senast nästa vecka om planen ska hålla. Och liiite framförhållning känns ju rätt bra, så jag kan planera in en resa till Kalmar. Nästa vecka är det ju besök hos logopeden också. Ska bli spännande att se vad hon vill. Hon kanske bara vill prata? Hade ju en tid till henne en vecka efter op., men då kändes det inte aktuellt längre. Avbokade tiden men det tog nån timme och så ringde hon själv upp mig och sa att jag gärna fick komma ändå för hon hade ingen koll på detta och ville gärna höra hur det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar