Hjulen på cykeln går runt runt runt

Började dagen hos sjukgymnasten. Han tryckte och grejade på en massa ömma punkter även idag, men besöket gick fortare. Tog nog bara en kvart idag, mot en knapp timme igår. Därefter var det dags att få delegeringen förlängd.

När det ändå var så fint väder och jag var ute och cyklade så tog jag en runda till ÖoB. Inhandlade lite smått och gott. Mitt egentliga mål var konserveringsglas att ha mjöl, socker, gryn och liknande i, men de höll på att stöka om där nere och flytta runt på allt, så jag struntade i burkarna för stunden. Kom på att jag behöver räkna lite på hur stora och hur många jag behöver också. Men det blev lite annat som sagt.

Cyklade hem igen och mätte upp min runda på nätet. 8,21 km ska jag ha cyklat idag. Känns väldigt bra må jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar