Äntligen fredag!

Denna fredag börjar lida mot sitt slut. Veckan hittills har känts lång. Jobbade hela dagen i måndags, läkarbesök, provtagning, p-möte och sjukgymnastbesök i tisdags, föreläsning om autism (jätteintressant och bra föreläsare) och sen fika med Linda i onsdags, jobbade kväll igår och morgon idag. Sjukgymnastträning efter jobbet och sen hem till soffan. Somnade en sväng på sena eftermiddagen faktiskt. Rätt skönt.

Fick svar på proverna från i tisdags, allt såg bra ut. Det känns ju skönt ändå. Och igår fick jag svar på sköldkörtelproverna, som ligger bra skrev han (de ligger dock visst lite i underkant). Idag kom också en kallelse till logopeden. Vet inte om det är någon förberedelse inför operationen, eller om det är det som halsläkaren skulle fixa då jag besökt honom två gånger utan att han hittat något avvikande.

Denna helgen är jag ledig. Skönt. Känner att jag verkligen behöver det. Men syster E och sambon C är hemma i helgen och bjöd upp sig på lunch imorgon. Mamma kommer också, och kanske pappa. Blev till att snabbinventera frysen och komma på något att laga, men jag har en plan. Behöver ut ett slag för att handla, men det går ju fort. Åh, måtte de bli klara med hissen snart…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar