tjugofjärdefebruaritjugohundratolv

Det var ett tag sedan jag gjorde det sist, men idag deltog jag i EFIT – Ett Foto I Timmen. Precis som det låter så går det ut på att man helt enkelt tar ett foto varje timme. Här delar jag med mig av min dag/mina foton.
DSC_87556.45 Uppstigning på jobbet.
Vid åttasnåret var jag i full färd med att arbeta och förhöra mig om kollegans Thailandsresan, därför blev det ingen bild då.
DSC_87569.25 På hemgång.
DSC_875710.17 Rättade Keno-spelet från igår. Några kronor i vinst blev det faktiskt.
DSC_875811.10 Precis som många andra satt jag framför TV:n och väntade på att kung Carl Gustaf skulle meddela namnet på sitt nyfödda barnbarn, Sveriges nya lilla prinsessa.
DSC_876112.05 En välbehövlig, efterlängtad dusch.
DSC_876613.05 Lasagne till middag.
Lite efter två pratade jag i telefon med en sjuksköterska på min vårdcentral för att boka en tid till doktorn. Inte helt lätt att fånga på bild.
DSC_876815.03 Kollade på gårdagens avsnitt av Lyxfällan på tv3play.
DSC_877015.58 Vittjade postboxen.
Vad som hände vid femsnåret har jag heller ingen bild på, men jag kollade mail, läste bloggar och slösurfade.
DSC_877117.55 Bestämde mig för att ta en promenad.
DSC_877918.55 Dagens Kenodragning.
Efter Keno-dragningen fastnade jag med röven i soffan och här sitter jag nu. Till kvällsmat blev det sallad (sallad och paprika) med cremé fraiche- och tonfiskröra.

Vill du se vad andra bloggare haft för sig kan du klicka HÄR. Kanske blir du själv inspirerad till att vara med nästa gång? Det låter kanske enkelt, men det är en stor utmaning i att försöka komma ihåg att ta en bild varje timme.
Nästa datum för EFIT är torsdagen den 1 mars.

6 kommentarer:

  1. Tack för titten. Av nyfikenhet bara, vad jobbar du med eftersom du jobbar natt?

    //Tinna

    SvaraRadera
  2. Kul att följa din EFIT-fredag!

    SvaraRadera
  3. Kollar in fredagen jag med. Hmm, jobbade du natt och var uppe hela dagen sen eller vad? :)

    SvaraRadera
  4. Kikar in på din EFIT, grattis till Keno vinsten

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Kikar förbi på din EFIT!
    Tänk, det är snart dags igen!

    God fortsättning!

    SvaraRadera