Med siktet inställt på att träffa kamrater

Lasergame igår och jag var glad att jag lyckades rulla ur sängen imorse. Men roligt som tusan va det och jag är jätteglad att jag fick möjligheten att följa med. Även om mitt lag förlorade stort… Men som sagt, det var jäkligt roligt. Det blev en härlig dusch, lite mat och lite nedvarvning framför TV:n innan jag tillslut kröp ner med vetekudden i sängen. När jag vaknade önskade jag att jag hade haft en som täcker hela mig, för det var attan vad det värkte både här och där. Mest i ländryggen, rumpa och skuldror/axlar. Man är ju på helspänn och gömmer sig bakom väggar och tunnor. Sen om man har tur så träffar man kamrater. Blinkar 

Ikväll blir det körövning och efter det kör vi ett pass på gymmet. Gäller att komma igång nu om det ska bli Beach 2015. Kanske dags att packa ner träningskläderna i väskan nu. Tänkte ta en snabb runda på stan innan sjungandet. Och så kanske det är läge att äta något också.

DSC_3386

Bjuder på en bild från förra året vid den här tiden. Änder vid Svartgöl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar