Har träffat gudfadern och hans familj. Trevligt.

På eftermiddagen begav jag mig bort till Orrepellets på Åvägen. Där kollade jag in nya sortimentet och pratade/fikade med mormor, morfar, Olof och Kamilla. Sist men inte minst blev det lite gos med sötaste kusinen som ju fyllde år igår. Därför åts resterna av gårdagens tårta upp och lillkillen fick två presenter av mig. En bok att bläddra i med kort att plocka med och strumpor. Med antihalk såklart. Snart får man väl jaga honom… Men just nu är han bara söt.

Albin

Lovade även min käre gudfar att jag skulle kika lite på hemsidan och hjälpa honom med det, så jag måste tillbaka någon dag och se om jag kan föra över hemsideprogrammet till min dator också. Tycker att det är lite roligt att pilla med sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar