Dagarna som gått

I måndags åkte jag till blodgivarcentralen för att anmäla mig som blodgivare. När proverna var tagna åkte jag vidare till Polisen för passfotografering. När det var klart var jag hungrig, så jag åkte till IKEA. Passade såklart på att fynda lite. Bl.a. hittade jag ett skrivbord för ynka 99 kronor. Och skulle jag ha ett skrivbord behövde jag också en skrivbordsstol… Och så blev det lite annat smått och gott. Som alltid när man är där.DSC_3400 Såhär såg det ut när jag kom hem från Kalmar.

DSC_3405 Efter en stund, när jag skruvat, skruvat och slagit i en och annan spik, såg det ut såhär.

 

Igår fick jag hem ytterligare en förvaringsväska till mina pärlor, och idag tog jag mig tiden att organisera bland allt jag samlat på mig med tiden…

DSC_3409 Såhär såg det ut när jag börjat. Smått kaotiskt över hela golvet.

DSC_3412 Men så blev jag färdig tillslut, några timmar senare.

DSC_3413 Belönade mig efteråt med en skål öländska jordgubbar med mjölk. Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar