Borta bra…

Har varit "hemma" på Ripvägen större delen av dagen. Började dagen med kyrkobesök och sen hängde jag med mamma hem för att dricka kaffe. Helt fantastiskt att kunna sitta på uteplatsen. Sen åkte jag på att laga mat. Mitt i alltihop kom Yvonne för att hämta rabarber och jag gick barfota i gräset. Det var ett tag sedan. Härligt. Efter maten var det friluftsgudstjänst med dop på Qvarnaslät, sen hem igen. Hängde med pappa till Kvantum då jag behövde köpa mopp och sopkvast, och tur var väl det för när vi kom till kassan och han skulle betala (han skulle betala mina grejer också) så visade det sig att han glömt plånboken hemma. Så det vara bara till att hala fram plånboken. Jaja. Glömska gamla pappa…

Nu är resväskan upphämtad från källaren, så nu är det bara till att börja packa…

1 kommentar:

  1. Jag är ju inte ens förvånad att han glömde plånboken hemma. Hahaha.

    SvaraRadera