Benlös.. nästan..

Igår fick jag ett ryck och började stöka runt på mitt rum. Jag bytte plats på sängen och skrivbordet, så nu kan jag kolla ut när jag sitter och skriver. En fördel är att jag måste sitta vid skrivbordet nu, för sitter jag i sängen slår jag huvudet i taket och får sitta framåtlutad. Ytterligare en fördel är att jag nu kan sitta vid skrivbordet utan att slå huvudet i taket. När jag höll på att flytta sängen föll ett av dess ben bort. Jag visste att de behövde dras åt, för sängen har gungat lite när man vänt sig, men att det var riktigt så illa trodde jag ju inte. Men det var bara till att rota fram den lilla orangea verktygslådan med skiftnyckeln och kasa in under sängen. Drog åt all ben och fann att det som trillat bort är lite snett. Menmen, jag får väl vända mig försiktigt.
Upptäckte iochmed denna ommöblering några nya muskler, och de gjorde sig verkligen kännbara när jag vaknade idag.
Går om dagarna och väntar på att Stellan ska ringa (naprapaten). Han lovade att höra av sig när han hade en tid till mig. Nacken är inte vad den borde vara. Inte ryggen heller för den delen. Vet inte vad jag ska hitta på faktiskt. Idétorka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar