Delmoment 1

Skickade i förmiddags in första inlämningsuppgiften för denna kursen som jag läser nu, Medicin 2. Sen kontaktade jag studievägledaren igen, för att få det ändrat i min studieplan där hon gjort fel från början. Skickade ett mail till henne den 20e om det, men det tog till den 27e innan jag fick svar om att det skulle hon göra samma eftermiddag. Då hade jag fått jaga henne på telefon hela förmiddagen först, innan hon svarade på mailet… Blev lovad idag att hon skulle göra det med en gång, för hon satt och höll på med sånt nu. Det var strax efter lunch och nån ändring har jag ännu inte sett röken av… Men men, det löser sig säkert.

Var så irriterad innan jag fick tag på studietanten att jag var uppe och slängde in en maskin tvätt och nästan tyckte det var riktigt roligt. Dock är tvättstugan inget vidare och jag längtar till den dagen vi har en egen maskin, där det är vårt ansvar om det är skitigt och dant. När det är färdigtvättat blir det minst en maskin till. Diskmaskinen går för andra gången idag också. Prioriterar plugget, och eftersom vi liksom kör kök, matsal, vardagsrum, kontor och hobbyrum i ett och samma rum så kan man inte stänga till om diskmaskinen så att man slipper höra den.

Ikväll har sambon önskan om att laga lax. Jag är inte den som säger emot, lax är gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar