Lysande

Vädret är ju kanon nu! Strålande solsken. Underbart.

Tog cykeln och trampade ner till sjukgymnasten för att lämna tillbaka dendär rullen jag fick låna häromveckan. Vi pratade lite och bestämde att jag skulle höra av mig när jag var redo att komma tillbaka. Sen blev det en sväng in på apoteket och vidare till farmor och farfar för att dricka kaffe. Var ju tvungen att visa upp mig och tala om att jag mår rätt okej ändå.

När jag kom hem hade jag fått två brev från sjukhuset. Det ena var en kallelse till ÖNH för hörselprov och träffa med en läkare, det andra var en kallelse för att komma till fysiologiska kliniken och bli uppkopplad på långtids-EKG (en dygnslång registrering av hjärtat ska de göra). Dessutom ringde de från logopeden och gav mig en tid där imorgon på morgonen. Varför vara sysslolös? Hehe. Men det är skönt att de vill utreda och kolla upp saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar