Som bortblåst

För några timmar sedan hade jag en jättebra inläggsrubrik och ett bra inläggsämne. Nu är det som bortblåst. Jag har inte en blekaste aning om vad i hela friden det var jag hade tänkt skriva om. Men det är sånt som händer. Kan jag skylla på att jag jobbade igår? Ja det kan jag. Faktum är att jag kan skylla på precis vad jag vill, för det bestämmer jag ju själv. HA, känn på den du.

Nej, nu ska vi inte vara sånna. Absolut inte.

Idag började kören. Gospelkören. Motetten börjar på lördag. Ska bli kul med nya utmaningar nu i vår. Kul att vara igång med kören igen. På söndag, redan, ska vi få vara med och sjunga. Inget “allvarligt”. Det är Hela kyrkan sjunger med lovsånger och önskepsalmer.

Tittat på Plus för tillfället. Det är ett trevligt program. Har blivit helt annorlunda sedan Sverker slutade. Annorlunda, men bra. Gillar tidningen Råd & Rön också. Faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar