Vita sand

Igår var jag hemma hos familjen för att sola. Elin och jag började diskutera om vi skulle åka till Vita sand idag. Vi bestämde ingenting, men imorse snackade jag med Elin och vi bestämde att vädret inte var på topp för slapp vid havet. Men jag stack hem till dem för att kunna sola om tillfälle gavs. När jag kom dit bestämde vi att vi skulle åka ändå. Så det var bara till att cykla hem igen och hämta bilen, meden Elin och Olivia fixade “fika” (iste, vattenmelon, riskakor och vatten).

vitasandHur gutt som helst att ligga vid vattnet under klarblå himmel och bara steka. Jag tog årets första dopp och det kändes fint. Svalkande. Tyckte själv att jag vände mig och försökte sola både fram- och baksida, men när jag kom hem visade det sig att baksidan ändå varit den som legat mot solen mest. Fint röd är jag…

(Bilden är tagen härifrån)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar