Nyskodd

Idag klev jag upp tidigt. Okristligt tidigt. Så tidigt som strax före kl. 06.00. Nyttan i det? Jo, jag skulle tvätta, vilket jag också gjorde. Så när klockan var ungefär halv tio hade jag tvättat och tumlat klart. En stund senare gick jag över till nästa hus för att återlämna en nyckel. Drack en skvätt kaffe och åt några torra kex.

Åkte till Kalmar för att byta ett par bikinitrosor som var för små. Fick jag inte, för de var inte plomberade. Smidigt av butiken att inte göra sånt? Jaja, inte mycket att bråka om, bara till att köpa ett par nya i större storlek. Vidare ut till Hansacity. Besök på:

  • IKEA – köpte några hyllor till köket, krokar att hänga på en dörr, en vattenkanna. Bland annat.
  • Jysk, Rusta, Plantagen – letade efter vanliga dynor till vanliga plaststolar. Verkar inte finnas.
  • Modehuset – köpte två par skor, en klänning, tre linnen.
  • Bauhaus – letade efter dynor där också, köpte två chiliplantor (att ha till dekoration).

DSC_4242 DSC_4253

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar