Yes, I did it!

Efter lunch styrde jag, Elin och Olivia bilen mot Kalmar. Efter ett första stop på Giraffen, där jag lyckades införskaffa en BH som kostade mig ynka 160 kronor (tack vare presentkort + halva priset) gjorde vi stan. Jag köpte lite pärlor och en stor väska. Väskan var ett riktigt impulsköp på Stadium, men den känns som en bra strandväska.

Jag har nu, på cirka en timme, satt ihop min nya hurts Helmer. Helt på egen hand. Har sneglat på den många gånger då jag varit på IKEA, men det har aldrig blivit av att jag har köpt den. Men nu blev det av. Vi var där i annat ärende, så vi skulle ju ändå dit. 13 kg vägde det lilla paketet som jag plockade på mig på vägen till kassorna. TRETTON KILO. Det var tungt vill jag lova. Tur att jag parkerade bilen nära utgången.

 DSC_0031 

En billig plåthurts att förvara många bra saker i. Dock är den något för hög för att smidigt rullas in under skrivbordet. Kanske kan man hitta nån form av lådinsats, så att det går att ha en massa småprylar i nån av lådorna. Typ pennor, gem, stift och sånt där som annars står i vägen uppe på skrivbordet.

DSC_0034

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar