Det doftade hav blandat med nysågat virke, åh vad jag njöt av stunden

Jag hängde med pappa till Öland idag. Vi byggde en dörr till planket vid grannens stuga (resultatet syns längre ner). Eller, det var mest pappa som byggde. Jag hjälpte till lite här och lite där, fotade lite emellanåt. Vi drack kaffe i färgglada plastmuggar från IKEA och åt kanelgifflar. När jag stod bakom stallet såg jag Kalmarsund glittra nedanför slänten, och jag önskade att jag fick bo nära havet, och se det glittra var eviga dag. Stallet har föresten finfina fönster.

DSC_0003DSC_0005DSC_0019DSC_0027DSC_0034DSC_0040DSC_0044 DSC_0047 DSC_0050 DSC_0057 DSC_0062

2 kommentarer:

  1. Haha FBK <3 bara måste vara med :)

    SvaraRadera
  2. Ja, han kan ju inte låta bli... Men det har varit där ett tag nu. Gjort med högtryckstvätten.

    SvaraRadera