En upptagen tjej

Dagen är full av aktiviteter. Det började redan på morgonen/förmiddagen. Jag såg till att familjen fick frukost framåt åtta och vid niotiden begav jag mig mot kyrkan. Jag hade, tillsammans med en tant, kyrkkaffet idag (slipper i och med detta att ha det den 11:e maj). Om en halvtimme skall jag befinna mig på Kvarnbacken för att där fira gudstjänst med de gamla och sjunga med minigospel, en av barnkörerna. Senare ikväll blir det motettkörövning, då vi ska slita lite på både Bach och nån annan (minns inte såhär på rak arm vad han heter, men tror att han var dansk..).

Tivoliresan är föresten framflyttad till 19. juni för det fanns inga tågbiljetter den 23. maj.

1 kommentar:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

    SvaraRadera