Kristi himmelfärdsdag

Idag har jag umgåtts en sväng med föräldrarna. Mamma och jag var en sväng hos farmor och farfar på förmiddagen. Fikade lite och fick med oss några grejer till loppisen imorgon. Det är loppis på torget imorgon så mamma och jag tänkte att vi skulle försöka göra oss av med sådant som vi inte längre har användning för. Finns säkert någon annan som uppskattar våra saker bättre. Själv har jag plockat ut filmer, böcker, tavlor och lite andra prylar som bara tar plats.

På sen eftermiddag åkte vi ut till morbror med familj för att låna nycklar så vi kunde låna ett par bord till imorgon. Blev lite kaffe och en pratstund. Innan vi åkte hem fick vi hälsa på flasklammet Lambi/Sötnos (kärt barn har många namn). Så söt så. Bilder får komma imorgon, ligger i telefonen just nu och jag orkar inte göra något åt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar