S-E-M-E-S-T-E-R!

Igår gick när jag gick av mitt jobbpass väntade 4,5 veckors ledighet. Det var också så att vi hade sista p-mötet innan sommaren och alla samlades hemma hon kollegan C. Där hade hon tänkt att vi alla skulle få gravera varsitt eget smycke. Först hade alla ångest övar att välja en snygg glasbit, sen hade alla ångest över vad de skulle gravera… Men så småningom var alla nöjda med sina alster och några av oss ville göra mer. Det var verkligen superroligt! Jag graverade in en g-klav på min bit.

glas

På kvällen firade jag att det nu äntligen är semester. Vintern har varit lång och våren har känts rätt tung och jobbig på det personliga hälsoplanet så det ska bli skönt att få vara ledig. Men hur som helst så hade jag rabarber i kylen så det blev rabarberpaj och vaniljsås framför kvällens TV.

rabarberpaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar