Jahaja. Årets fjärde dag. Jag önskar att jag hade nått kul att berätta, men det har jag nog faktiskt inte. Tänkte att jag skulle försöka hålla lite bättre liv i bloggen i år, men det tänkte jag väl iofs vid samma tid förra året. Jaja, vi får se hur det blir. Det är i slutet av året sen som man kan se tillbaka på hur det blev. Om det blev 3 inlägg i månaden, eller flera om dan. I genomsnitt.

Några nya fina bilder har jag inte heller att bjuda på, för kameran har tyvärr legat i väskan allt för länge. Lucia- och julbilderna har jag redan visat, och de som är tagna efter det är bara prylar som pappa vill sälja på Facebook. Som han inte har. Facebook alltså.

Men jag kan bjuda på några gamla bilder, bara för att liva upp lite.

IMG_0022Tant Hildegards pelargoner. Det var balkonglådor längs heeeela den långa balkongen. Fullt med bara pelargoner.

DSC_9533Morfars Bilväg, till höger går Tegelpannevägen. Här har man gått några gånger. Just denna bilden är tagen under älgjakten förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar