Långfredag

Så var vi här igen. I påsktiden.

Började dagen med att sjunga i kyrkan. Jag, mamma, prästen och organisten. O huvud, blodigt, sårat och improperierna. Hoppas att det lät bra. Kändes i halsen gjorde det i alla fall.

Efter att jag kommit hem plockade jag om tulpanerna jag köpte i torsdags och blandade ut dem med lite påskris. Bytte om och körde hem till the family. Avslutade dagen i gott sällskap och filmen Poseidon.

Nu har klockan passerat midnatt med 20 minuter och vi har gått in på påskafton. Jag startar den med att gå och lägga mig.

God natt.

2 kommentarer:

  1. sv: För att jag är slarvig och hittills i mitt liv flyttat sjukt mkt. Men nu börjar det bli ordning på torpet.

    SvaraRadera
  2. Vet inte hur läkemdelskörkort funkar det är mitt första jobb som har det men efter den 10e Maj vet jag hur det funkar ...

    SvaraRadera