Så kan det gå

På förmiddagen tog jag mig upp på stan. Målet var att köpa strumpbyxor på Lindex, men jag började på apoteket. Fick med mig en jäkla massa mediciner. Sen körde jag till Kvantum, precis som resten av Nybros befolkning. Helt tjockt på parkeringen. Gick hyfsat fort ändå.

På eftermiddagen kom jag på att jag inte köpt några strumpbyxor. Haha. Typiskt mig. Så jag gav mig bort igen, men då hade de stängt. Rackarns.

Så jag körde hem till Ripan en sväng. Men en gång jag fick av mig skorna blev jag ombedd att skjutsa till stallet. Oh vad jag INTE har saknat det. Men som den snälla storasyrra jag är så drog jag på mig dojjorna igen och körde till Rismåla. Lite senare fick jag även det stora “nöjet” att köra en runda till.

Jaja, som lön för mödan blev jag bjuden på hemmagjord kebab. Fint avslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar