Ingen kommer kunna gissa vad du får betala om du köper tre

Idag skjutsade jag Olivia till tåget, då det var dags för henne att åka tillbaka till Skåne efter ett par veckor här hemma. Jag tog till ordentligt med tid denna gång, för jag ville ju absolut inte att det skulle bli som sist. Jag kollade med jämna mellanrum att plånboken var med och kunde lämna av en syster vid tåget MED plånbok och övrig packning. Asmycket packning. En stor, överfull resväska, en stor handväska och skolväskan fullproppade med prylar. Ojojoj.


Efter avstjälpningen åkte jag bort till ÖoB för att se om de hade nått spännande. Hittade väl ingenting sådär av värde. Blev bl.a. snap-on-reflexer att lägga i jobbväskan alt. handväskan. Men sen hittade jag denna skyltningen.


Sen fick jag lov att tanka. Skönt att det inte är min bil, så att JAG måste göra det varje gång. Men med jämna mellanrum gör jag det, eftersom det ofta är jag som kör upp bensinen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar