Trötta små fötter

Dagen har tillbringats till största del i Kalmar, med spenderbyxorna på. Eller ja, SÅ mycket shoppat blev det ju inte för egen del. Blev en klänning till jul och en lite julklapp. Köpte inte ens något på IKEA. Förstår inte hur det gick till. Men vi har varit runt i många butiker, farmor och jag.

Började i Hansa City. Inredningsbutiker – Bauhaus – Fikapaus – Modehuset – IKEA – Citygross. I den ordningen. Sen tog vi en runda till Giraffen. Jag ville hoppa in på Coop och så passade vi på att äta innan vi åkte hem igen.

Åh, vad skönt det var att äntligen få ta av sig skorna igen. Många timmar blev det. Och vad det känns i fötterna. Men jag kommer att sova gott i natt.

Efter lite kaffe när vi kom hem begav jag mig till sista luciaövningen (måste kolla lite extra på ett par texter insåg jag) innan luciadagen och därefter blev det Alpha. Nu har jag landat i soffan men flyger strax vidare till sängen.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar