2011

Dags att summera året. Fast det känns verkligen inte som om det var ett HELT år sedan sist. Men jag antar att det faktiskt är det.

Januari

Jag köpte tyg och sydde gardiner till köket. Två stycken faktiskt. Började med att jag skulle fålla lite i kanten på julgardinen, men symaskinen la av och julgardinen är fortfarande inte fixad…

DSC_6464

Februari

Blev arbetslös efter dryga året på vikariat som personlig assistent. Blev timvikarie i ett annat ärende.

Mars

Fick jobb som personlig assistent. Fast anställd på kommunen.

“Byggde” ny hemsida åt morbror, till hans företag.

April

Satte mig på hästryggen för första gången på hur länge som helst.

DSC_6660

Maj

Var på konfaläger i Agebo med Mårtens grupp med konfirmander med lite andra behov. Helt annorlunda mot de vanliga lägren. Här var det varmt och skönt (de andra är på läger i februari/mars) och andra aktiviteter.

DSC_7030

Juni

Hade den stora äran att få åka på semester med min brukare och en assistent till. Vi var i Malmö men åkte även över till Köpenhamn.

DSC_7529

Juli

Åkte till Tyskland lite hastigt och lustigt. En av pappas kusiner gick bort. Trots denna trista anledning till att åka ner så hade vi det trevligt.

DSC_7979

Augusti

Haha, ingen höjdpunkt precis, men jag fick Borrelia.

September

Började på både teckenspråkskurs och betonggjutarkurs.

Oktober

Den största händelsen i oktober är utan tvekan att jag vid två tillfällen (10:e och 22:a) var med pappa i skogen under älgjakten. Det var verkligen jätteroligt. Om jag skulle göra det igen? Ja visst!

DSC_8521

November

Barnvaktade lillkusinen när hans föräldrar flyttade sitt bohag.

Skjutsade syrran till tåget med inslag av dramatik.

December

Mycket julstök med både julbak och godistillverkning.

DSC_8676

 

Ja, det var litelitelite som hänt under det gångna året.

Om ett år gör vi om’et. Skriver “årskrönika” alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar