Släpp fångarne loss det är vår!

Vilket fantastiskt väder det har varit idag. Har haft balkongdörren öppen större delen av min hemmatid och det har varit jätteskönt att kunna ha det utan att frysa.

Kvällen bjöd på planering av söndagsskola (jag kunde 1 gång av de tänkta…) och körövning. Nästa vecka på körtid sjunger vi vackert i Gullaskruvs folkets hus.

Imorgon jobbar jag, och på söndag likaså. Söndag är bara extra, har min jobbarhelg nästa helg.

Nu ska jag kolla klart på Lyxfällan, sen är det bara till att stupa i säng för att orka med morgondagen.

Mer intressant än såhär blir det inte idag.

2 kommentarer:

  1. Finns det ett folkets hus i Gullaskruv :O

    SvaraRadera
  2. Men hallå, det vet du väl? Där vi dansat runt midsommarstången i alla år innan Mia och Anders flyttade till stan.

    SvaraRadera