Den där onsdagen för typ två veckor sedan

Vi ett tillfälle frågade Olivia om jag ville följa med henne ut till sköthästen och fota när hon red. Visst svarade jag och fortsatte lite kaxigt med att då ville jag minsann sitta upp och rida ett varv eller två. Jag kan ju nu i efterhand tala om att det för min del blev ungefär en timme på hästryggen innan det var min tur att försöka föra fram en cykel genom skogen. Det var hur kul som helst att rida igen. Mest skritt och trav, men även galopp. Vilken känsla att susa fram där i skogen. När vi var tillbaka på Ripvägen var jag HELT slut. Satt och räknade lite och kom fram till att det är tveksamt om jag suttit på en häst på en sisådär åtta år (jag valde ridning 1:a året på gymnasiet, 2003). Jag kikade på KULs schema och såg att det var ridning på G i maj. Man kanske ska gå med för några veckor… Blinkar

Det blev i alla fall en och annan bild den där onsdagen.

DSC_6660DSC_6661DSC_6662DSC_6717DSC_6723

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar