Gott Nytt År!

Dagen spenderas på jobbet, men det blir säkert trevligt det också. Om inte annat så i Januari när lönen kommer. Blinkar Jaja. Ha en fortsatt trevlig dag, och ta vara på de sista timmarna av året. Det gör jag, så gott det går. Imorgon är en ny dag, ett nytt år, med nya möjligheter. För min del innebär det att jag bara har en månad kvar att jobba där jag är nu, sen följer nya utmaningar och utvecklingsmöjligheter. När, var och hur vet jag inte ännu, men det löser sig alltid. På något sätt.

Mamma och pappa är i Bremen med farbror och faster. Föräldrarna firar 25-årig förlovningsdag och valde att göra något annat än att att fira hemma med släkten. Hoppas att de har det bra, men det tror jag säkert att de har.

Bjuder på en bild från årsskiftet 08/09 (de från förra året ligger på en skiva någonstans, eftersom datorn byttes ut i samband med flytten).

95535_1230808575

Jag lovar att återkomma med en “årsberättelse”, men det får vänta tills imorgon när jag kommit hem från jobbet. Det har ju hänt saker under året. En del större och "viktigare” än andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar