Pust och stånk

Nu har min älskade mamma varit här och hjälpt mig att få ordning på eländet och oordningen. Lådor har gåtts igenom och åkt ner i förrådet. Saker har kommit in i hyllan och skåpen. Strykjärnet är invigt, gardinerna uppsatta. Markus behöver inte riskera att få strykjärnet i huvudet i det närmsta. ;)
Lite tavlor ska upp på väggarna så småningom. Ev. på sånna där tavellister. Men det får vi se.

Ikväll är det hockey med mor och far. Några till får vi väl iofs hoppas... Hehe.

Nu är folk välkomna att hälsa på i min lilla bostad.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tror jag vet vilken tårta du menar, och visst är den fin men inget en vanlig Svensson kan göra. Ska bli riktigt spännande att se vilka de 6 finalisterna är, håller självklart tummarna på att just min ska vara en av dom såklart!
    Kram Karin

    SvaraRadera