Sysselsättning fr.o.m. måndag


I förmiddags trampade jag iväg upp mot stan. I kommunhuset stod möte med Mattias (min kontaktperson på Arbetslivsresurs) och Anna-Karin Rydeberg (enhetschef för dagliga verksamheter i kommunen) på mitt schema. Vi har nu bestämt att jag börjar min praktik på Båten på måndag, och är kvar där hela december. Fick veta att det ändrat sig lite sedan jag var där sist, nya omsorgstagare med andra diagnoser, vilket ska bli spännande. Vi pratade om att jag i januari kanske kunde fortsätta med praktik på Boken, om det fortfarande är aktuellt med praktik då. Men som läget ser ut idag så är det väl så...

Igår vad det ett tandläkarbesök som var inplanerat. Det gick snabbt och bra. Det enda man behöver göra är att gapa, sen sköter ju nån annan resten. Tyvärr är det ju som så att det inte är kul att gå dit, men är ännu mindre kul att gå därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar