Fredagen den 13:e

Idag förärades naprapaten av mitt besök. 13.30 var jag där. Läget var hyfsat. Inte 100 %, men hyfsat. Jämfört med förra gången betyder hyfsat att det ändå är rätt bra. Behövde inte så mycket knäckande idag, vilket är skönt. Lite behandling = lite restriktioner. Mest muskulärt idag. Hade problem med nacken nästan hela förra veckan, men hade jag inte svarat ja på frågan om jag varit yr hade han låtit det vara.

Hämtade pappa när jag var klar, sen åkte vi hem. Drack en kopp kaffe. Hade kunnat få en kopp till om inte käre far hade klantat till det och hällt a-fil i sin första kopp…

Fick ett besked från Anna-Karin Rydeberg, enhetschef för dagliga verksamheterna i kommunen, om att personalen på Båten var positiva till att jag gör min praktik där. Det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar