1+1=3

Alltså, det finns en ganska stor anledning till att jag inte mår så himla fantastiskt just nu. En ganska trevlig anledning kan man nog faktiskt säga. Håkan och jag väntar barn. En ny liten familjemedlem är beräknad till slutet av april 2017. Vi är otroligt glada båda två, samtidigt som det känns helt galet att VI två ska få äran att ta hand om ett nytt litet liv. 


I onsdags morse var vi på sjukhuset och fick se det lilla knytet som ju faktiskt guppar runt i min mage. Den var inte lätt att mäta då den "satt" upp. Hur vi än försökte fick vi den inte att lägga sig för att göra det lättare. 

Trots att vi vetat om det i två månader så känns det fortfarande lite overkligt, om än det blev mer verkligt när vi var på ultraljudet och fick se den röra sig. 

Jag mår som sagt inte sådär jättebra just nu. Mår illa mest hela tiden trots medicinering, men jag håller tummarna för att det ska lätta. 

1 kommentar: