Ny inredningsdetalj

Förra veckan samlade jag alla krafter jag hade och möblerade om i sovrummet. Flyttade på varenda möbel och provade ett par olika varianter. Det slutade med att det blev som ursprungstanken var i alla fall. Sängen hamnade vid fönstret, med nya IKEA-hyllan i hörnet mot balkongen. Soffan fick ta plats mot väggen mot köket och skrivbordet hamnade på väggen mot hallen. Allt flyttades således ett kvarts varv i rummet, kom jag precis på. När allt var klart ställde jag dit min senast köpta inredningsdetalj på byrån.

969387_520570608015003_2048836938_n

En tegelpanna från Emmas Vita Hemligheter. Texten är den fjärde versen från den svenska psalmbokens 646:e psalm. Jag har valt texten själv och tycker att det är en bra påminnelse inför varje ny dag.

Jag har två tegelpannor med text till, men dem visar jag en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar