Väldigt snart!

Så var det snart helg igen. Flytthelg. Tänk att jag har bott här i tre år. Fasen vad fort tiden går.

Imorgon får jag nycklarna till nya lägenheten. Tänkte ta några lådor som är färdiga när jag ska upp. Sen kommer soffan också. Måste ta ut pengar till det. Själva soffa + leverans är redan betalt, men jag ringde om att de får komma två gubbar och bära upp den åt mig. För går den inte in i hissen skulle jag inte orka bära upp den till sjunde våningen…

Här hemma är jag inte klar med packningen för fem öre. Nydiagnostiserad sjukdom är en bov i dramat, för jag har verkligen inte orkat ta tag i någonting. Jag orkar lite mer nu, men det tar nog ett tag innan jag är helt återställd.

Nä, nu får jag packa lite till och sen sova, så jag orkar med helgen.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar