En vanlig söndag i maj

I söndags slutade jag jobba kvart över nio. Skyndade hem för att duscha och hoppades kunna hinna iväg till kyrkan för att lyssna på gospelkören (en av körerna jag är med i). Det gjorde jag, och de lät bra.

Här är de, delar av kören:DSC_8877

Efteråt hade jag tänkt åka hem till mor och far men jag hade glömt bort att de skulle iväg, så jag stannade på kyrkkaffe istället.

Vädret var fint när jag lämnade kyrkan så jag tänkte att jag skulle passa på att sitta ute i trädgården på Ripan och fånga vitaminer. Åkte runt McDonalds och köpte en av deras nya Wraps för att testa. Chicken & Bacon valde jag och den kan jag rekommendera istället för hamburgare. Har en McDonalds-app i mobilen som gav mig en gratis McFlurry Marängswiss. När jag väl kom hem med maten hade dock solen försvunnit bakom molnen och det var inte alls lockande att sitta ute…

På kvällen kom di gamle hem och vi pratade och åt kvällsmacka innan det var dags för mig att styra kosan hemåt.

1 kommentar:

  1. Gospel är himla kul! Jag sjöng i kör när jag var yngre och vi fick äran att köra till Cyndee Peters, hur kul som helst :D

    Sv: Ja men vad kul att jag kan inspirera dig! :) Lycka till med din viktnedgång. Kram

    SvaraRadera