En hemlighetsfull förmiddag

I lördags efter att jag jobbat klart och hunnit göra mig iordning åkte jag och mamma till Emma, hon som driver bloggen VitaHemligheter. Hon är en f.d. arbetskamrat till min mor och vi åkte dit för att hämta ett par grejer som mamma beställt. Det blev kaffe och jättegod sockerkaka hos denna kreativa, inredningstokiga tjej och hennes supersöta ungar. Bland annat målar hon tegelpannor och förser dem med text, och det mest fantastiska med den historien är att hon textar för hand!

Kolla bara på detta. Jag säger det igen: För hand!

Tegelpannor3

Klicka på bilden så trillar du in i hennes blogg.

Det var en trevlig förmiddag, och det var jättekul att få se hennes hem på riktigt, det som tidigare setts på bilderna i hennes blogg.

1 kommentar:

  1. Jag tackar för titten, det var väldigt trevligt att ha er här:)
    Kram Emma

    SvaraRadera