Who knows but You Lord?

Idag på kören var det sången med denna text vi sjöng först. Med det jag just nu går igenom, och den nervositet jag just nu bär på, så kändes det så himla klockrent. Jag vet inte hur jag ska beskriva det, men det var bara SÅ klockren text. Som att Någon ville säga mig någonting…

Who knows but You, Lord the way things are? Who knows but You, Lord the way things have been? Who knows but You, Lord the way things will be? And You say “Don´t worry, just give your life to me”.

Come to me and rest. Come to me and rest your soul. I will give you peace. Just give your life to me.

Det enda jag vill be er om just nu är att ni ber för, eller tänker på, mig och min morgondag. Jag vet redan att jag har mycket stöd från folk i min närhet, och det känns alldeles fantastiskt.

Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar