Dags att ta tag i saken

Här händer det inte så mycket, tyvärr. Jag har, hittills i år, bara skrivit sju inlägg. Skärpning Meyer, skärpning. Fast å andra sidan infinner sig inte den där sköna jag-ska-skriva-ihop-ett-kanoninlägg-känslan.
Här har varit så tomt på inlägg på sista tiden att jag inte ens berättat att jag ska flytta, så jag gör det nu. Den 1 april flyttar jag till egen lägenhet i centrum (bakom Lidl, typ) och bygger upp ett eget liv i en 38 kvm stor etta med ett litet kök.
I lördags var vi på IKEA och spanade efter möbler. Jag provsatt soffor och sökte efter lösningar för förvaring och annat. Tiden rinner iväg. Redan februari och verkligen dags att börja tänka på ett och annat. Bland annat funderar jag på att köpa en ny dator och skänka min nuvarande till Olivia. En ny mobil lockar också... Men vi får se vilka funderingar som så småningom blir verklighet.

1 kommentar: