10-01-01

Första dagen på år 2010 och jag sitter på jobbet. Fina pengar ska det bli, röd dag och allt.

Förhoppningsvis kommer detta året att bli bättre än förra. Det är inte så svårt, det är ju redan det. Jag har ett jobb att gå till. Jag kommer sannolikt att flytta hemifrån (mitt mål är att vara utflugen innan min födelsedag) och börja bygga upp ett eget liv. Tänkte också ta tag i träningen ordentligt igen. Ja, vad som övrigt kommer att hända låter jag tiden utvisa, men jag vet att allt som händer händer därför att det ska vara så!

2 kommentarer:

  1. Grattis till jobbet, det blir säkert bra år dig. För mig blir det lite annorluna, ny operation väntar......

    SvaraRadera
  2. Tack. En operation låter inget inget kul, men nödvänigt kanske? Hur som hest kommer det säkert att gå bra för dig också!

    Vem är du föresten?

    SvaraRadera