Long time, no.....thing to tell

En vecka sedan sist. Inte hänt helt mycket värt att berätta om med andra ord.

Föräldrarna har åkt med farföräldrarna till Tyskland och lämnat mig och Olivia hemma. Och ja, det går väl... sådär... Vi kommer inte helt överens hela tiden (men det har bara gått en och en halv dag), men det är ju inget som har fått oss att riva huset. Även om den tredej systern verkar tro att vi håller på att slå ihjäl varandra. Det kan jag säga att vi inte gör. Vi var bara inte överens om gårdagens lunch.

Åkte till kyrkan på morgonen. Familjemässa med dop var det idag och minigospel sjöng. De små sångarna var fyra till antalet, men jag vet inte hur många de brukar vara. Det var även utdelning av biblar till 4-åringarna.

1 kommentar:

  1. Nope, jag tror inte att ni håller på att slå ihjäl varandra. Däremot tror jag att ni bråkar om sjukt barnsliga saker.

    SvaraRadera