Så man vet att man lever

Nu har Friskis och Svettis kört igång igen efter sommaren. Var på rygg-passet igår. Skönt att vara igång igen. Men idag känns det i kroppen vill jag lova. Det enda jag har gjort i sommar är ju att cykla till och från jobbet, men det är inte så dåligt heller egentligen. Tre av mina, både nuvarande och tidigare, lärare var på passet innan.
Ikväll börjar KUL fick jag veta i ett mail som även slank in i min inbox häromdagen. Jag vet inte om det var meningen men jag funderar faktiskt på att gå dit. Ev. skulle den nya församlingspedagogen titta in och henne kanske man skulle hälsa på i så fall, se vad det är för någon som ska ta över mitt "värdefulla" pysseljobb. Träffade henne någon gång i våras vet jag, men det är ju läääängesen ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar