Förändringens tid

Nu har träningsterminen börjat och det var tur att jag glömt bort vilken tid ryggjympan går på onsdagar för den var visst flyttad till tisdagar. Dessutom visst jag inte när jympan skulle börja igen efter sommaren.
Jag vet att jag vid något tillfälle lämnat min mailadress till friskis och svettis för att få nyheter och information och sånt, ni vet. MEN de har inte ens behagat skicka ut ett "Nu börjar vi igen efter sommaruppehållet"-mail. De började visst redan förra veckan. Hur ska tanter som inte har internet kunna veta när de drar igång? Har inte sett någon annons någonstans. Ska man verkligen behöva pallra sig ner till deras lokaler för att kolla om det eventuellt kunde vara så att de nog kanske har börjat nu?

2 kommentarer:

  1. Det sitter lappar uppsatta lite överallt. Bland annat på stationen och ställen där det finns anslagstavlor.

    SvaraRadera
  2. När var jag på stationen sist? När jag kom hem från Taizé. De kunde ju sätta in en annons på Nybrosidan att v.35 börjar vi igen.

    SvaraRadera