Slut på semestern

Nu är semestern slut och jag har gjort mina första arbetsvecka. Förskolan är stängd fyra veckor över sommaren och det är bara en avdelning på en annan förskola som varit öppen för förskole- och fritidsbarn. Eftersom jag bara har haft tre veckors ledighet har jag fått jobba på den sommaröppna förskolan denna veckan. Det har gått så fint så, men på måndag återställer vi ordningen så gott det går genom att ta emot barnen på Bullerbyn igen. För min del innebär det samma barngäng men ny avdelning och en utbytt kollega. Jag kommer detta året att jobba med 5-åringar tillsammans med två förskollärare, ska bli spännande att få följa dem ännu ett år (är samma grupp som jag jobbat med hela våren), deras sista år innan det är dags för förskoleklass. 

Idag har vårt äktenskap blivit registrerat hos Skatteverket och Håkan har fått sitt nya efternamn registrerat. Nu är han en Meyer på pappret. Min fina make. <3 nbsp="" p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar