Framtidsplaner

Nu börjar det närma sig slutet på mitt jobb, har bara fyra pass kvar att jobba. Hur våren kommer att se ut är ännu inte spikat, men det ser ut att bli någon form av pluggande. Exakt hur det kommer bli hoppas jag bli klar över innan året är slut. Besökte en SYV idag och pratade om mina tankar. Nästa steg är att lämna in mina gamla betyg och se om de gamla kurserna är tillräckligt för att läsa de nya jag är sugen på. Sedan jag gick i skolan sist har de ju gjort om lite, kurserna heter inte samma och jag antar att även innehållet skiljer sig lite. Men det blir någon annans jobb att ta reda på vad som behövs. Vi bokade även in ett möte nästa vecka

Annars rullar livet vidare. Allt jag äger finns nu äntligen i Hultsfred. Lägenheten i Nybro är ordentligt städad och nycklarna är inlämnade.

Sambon och jag går om varandra lite just nu. När han kommer hem åker jag bort och tvärtom. Saknar honom tillräckligt mycket när jag är iväg hemifrån. Att sedan inte få en varm kram när jag äntligen kommer hem igen, ja det suger ju lite. Men när vi båda äntligen är hemma samtidigt, då jäklar ska det kramas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar