Långt mellan gångerna

Insåg att det gått lite för länge sedan jag skrev något här. Men livet rullar liksom på igen.

Började jobba igen i måndags efter att ha varit hemma i två veckor. Kände mig ringrostig på jobbet och är uppenbarligen fortfarande förvirrad. Beställde grejjer som skulle komma idag och skrev i meddelandepärmen att jag tar hand om det när jag jobbar. Men jag jobbar ju inte idag. Definitivt inte på förmiddagen som jag skrev. Skulle jobbat ikväll, men pga konsertrepetitioner och konsert har jag tagit semester ikväll och imorgon kväll. Såhär nära inpå tänker jag att jag skulle tagit ledigt på söndags också, men det är ju inget att göra något åt nu. Det är som det är.

På måndag ska jag träffa min doktor tillsammans med chefen och en HR-konsult. Vi ska typ diskutera hur de kan stötta mig så att jag inte kraschar igen, för det vill jag verkligen inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar